سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض باتری های یو پی اس و فروشگاه

تعویض باتری یو پی اس:

 

جریان برق دایمی و سیستم های یو پی اس یک معنی را میدهد که تامین انرژی یکپارچه و توان بی وقفه را برای سیستم های حساس در صورت خرابی برق فراهم میکند. سیستم های یو پی اس زمان پشتیبانی برق الکتریکی را در باتری های سرب اسیدی سربسته ذخیره میکنند.

باتری ها هم میتوانند برای زمان پشتیبانی کوتاه در داخل کابینت های یو پی اس و یا برای زمان پشتیبانی زیاد در رک ذخیره شوند که میتواند از 5 دقیقه تا 8 ساعت و یا بیشتراز توان های اکتیو حفاظت کنند. برای زمان پشتیبانی زیاد باتری ها به جای بزرگتری احتیاج دارند. شرکت رایانیکس با بیش از 18 سال سابقه در نصب و راه اندازی باتری و یو پی اس توانایی انجام پروژه های متفاوت بر اسسا نیاز مشتریان را دارد.

 

زمان پشتیبانی باتری چیست ؟!

زمان پشتیبانی یعنی زمانی که برق برای چند لحظه دچار خرابی یا قطعی میشود و حین این زمان دستگاه یو پی اس و باتری ها برق مورد نیاز را تامین می کنند که به آن زمان پشتیبانی سیستم میگویند. زمان پشتیبانی برای 15 دقیقه را همان 15 دقیقه زمان پشتیبانی میگویند. مقدار زمانی که یو پی اس شما قادر هست بدون توان خارجی بکار خود ادامه دهد.

 

ذخیره سازی باتری های یو پی اس: 

زمان پشتیبانی  زیاد به مکان بیشتری نیاز دارد. باتری های یو پی اس از وزن 5کیلوگرم تا 32 کیلوگرم میباشند. هر باتری باید در محل مناسب و مکان خنک و مرطوب  قرار بگیرد. دمای محیط باید بین 18 الی 22 درجه سانتی گراد باشد.

 

نگهداری توان الکتریکی توسط باتری های یو پی اس :

همه باتری ها باید حداقل دو بار در سال چک شوند. باتری ها باید هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ نمودار شارژ و دشارژ توسط مهندسین چک شود تا مطمئن شوند که هر باتری صددرصد قادر به نگهداری توان الکتریکی میباشند.

 

باتری های یو پی اس : کدام برند را نصب میکنیم؟

ما در پروژه ها سعی میکنیم از باتری ها با برند معروف شناخته شده در یو پی اس ها استفاده میکنند. ما برند معتبری را که از آن استفاده کرده ایم برای شما معرفی میکنیم. البته بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید بسیار مهم است. ولی انتخاب ارزانترین باتری ممکتن است هزینه ای زیادی در طول زمان به مجموعه شما تحمیل کند. واحد فروش ما اطلاعات کافی برای روشن شدن موضوع را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

بررسی محل باتری های یوپی اس : 

ما میتوانیم برای سیستم یو پی اس شما با کمترین هزینه، بررسی محل انجام دهیم و بعد ار بررسی ما به شما پیشنهاد میدهیم که با توجه به بودجه خود باتری مورد نیاز را انتخاب کنید.

 

طراحی سیستم باتری یو پی اس :

سیستم توان بی وقفه میتواند از ابتدا باهدف زمان پشتیبان گیری و ارائه نقشه های الکتریکی که شما نیاز دارید طراحی شود.

 

نیازهای شما:

سیستم توان بی وقفه  (UPS) براساس تعداد و مقدار مصرف کننده های مشتریان محاسبه می شود.

 

منبع:  rayanics